Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління | ||
Ревенко Т. В. Сутність і перспективи розвитку технологій соціальної реклами органів влади / Т. В. Ревенко // Теорія та практика державного управління. - 2010. - Вип. 4. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2010_4_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревенко Т. В. Сутність і перспективи розвитку технологій соціальної реклами органів влади / Т. В. Ревенко // Теорія та практика державного управління. - 2010. - Вип. 4. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2010_4_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |