Наукова періодика України | Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності | ||
Обухова Н. О. Стратегія сталого маркетингу в рамках загальної програми сестейного розвитку / Н. О. Обухова, Д. А. Прима // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2018. - Вип. 18. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2018_18_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Обухова Н. О. Стратегія сталого маркетингу в рамках загальної програми сестейного розвитку / Н. О. Обухова, Д. А. Прима // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2018. - Вип. 18. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2018_18_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |