Наукова періодика України Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності


Ковальов А. В. 
Теоретичні основи бренду, брендингу та ребрендингу / А. В. Ковальов, А. О. Шиян // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_2%281%29__13
  Повний текст PDF - 104.031 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальов А.
  • Шиян А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальов А. В. Теоретичні основи бренду, брендингу та ребрендингу / А. В. Ковальов, А. О. Шиян // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_2(1)__13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальов Андрій Валерійович (економічні науки)
  • Ковальов Анатолій Васильович (ветеринарні науки)
  • Ковальов Андрій Вікторович (політичні науки)
  • Ковальов Артем Вадимович (юридичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського