Наукова періодика України | Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності | ||
Дідченко О. I. Маркетинговий потенціал підприємства як складова економічного потенціалу / О. I. Дідченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 1(3). - С. 269-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_1%283%29__61 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дідченко О. I. Маркетинговий потенціал підприємства як складова економічного потенціалу / О. I. Дідченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 1(3). - С. 269-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_1(3)__61. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |