Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Бойчук І. В. 
Трансформація маркетингових стратегій в умовах інтернет-торгівлі / І. В. Бойчук // Підприємництво і торгівля. - 2019. - Вип. 24. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2019_24_7
  Повний текст PDF - 707.767 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойчук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойчук І. В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах інтернет-торгівлі / І. В. Бойчук // Підприємництво і торгівля. - 2019. - Вип. 24. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2019_24_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойчук Інна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського