Наукова періодика України | Підприємництво і торгівля | ||
Балук Н. Р. Комунікації у створенні персонального бренда / Н. Р. Балук, Л. М. Бук, О. М. Вовчанська, С. В. Скибінський // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балук Н. Р. Комунікації у створенні персонального бренда / Н. Р. Балук, Л. М. Бук, О. М. Вовчанська, С. В. Скибінський // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |