Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Мізюк Б. М. 
Передумови формування клієнтської складової економічного потенціалу торговельного підприємства / Б. М. Мізюк, О. О. Ільчук // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2011. - Вип. 12. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2011_12_18
  Повний текст PDF - 537.272 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мізюк Б.
  • Ільчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мізюк Б. М. Передумови формування клієнтської складової економічного потенціалу торговельного підприємства / Б. М. Мізюк, О. О. Ільчук // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2011. - Вип. 12. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2011_12_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мізюк Богдан Михайлович (економічні науки)
  • Ільчук Олена Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського