Наукова періодика України | Підприємництво і торгівля | ||
Мізюк Б. М. Передумови формування клієнтської складової економічного потенціалу торговельного підприємства / Б. М. Мізюк, О. О. Ільчук // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2011. - Вип. 12. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2011_12_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мізюк Б. М. Передумови формування клієнтської складової економічного потенціалу торговельного підприємства / Б. М. Мізюк, О. О. Ільчук // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2011. - Вип. 12. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2011_12_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |