Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Шталь Т. В. 
Концептуальні засади сегментування споживачів послуг підприємств ресторанного господарства / Т. В. Шталь // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_11
  Повний текст PDF - 433.479 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шталь Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шталь Т. В. Концептуальні засади сегментування споживачів послуг підприємств ресторанного господарства / Т. В. Шталь // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шталь Тетяна Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського