Наукова періодика України Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді


Стахів Л. Г. 
Суб’єкт-суб’єктні стосунки вчителя та учня початкової школи – шлях до особистісно зорієнтованого навчання і виховання / Л. Г. Стахів, С. В. Волошин // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(2). - С. 278-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21%282%29__27
  Повний текст PDF - 215.588 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стахів Л.
  • Волошин С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стахів Л. Г. Суб’єкт-суб’єктні стосунки вчителя та учня початкової школи – шлях до особистісно зорієнтованого навчання і виховання / Л. Г. Стахів, С. В. Волошин // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(2). - С. 278-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21(2)__27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стахів Лілія Григорівна (педагогічні науки)
  • Волошин Сузанна Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського