Наукова періодика України | Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція | ||
Тодоріко Л. Д. Перспективи впровадження консультативно-індивідуальної та симуляційної форми навчання у систему вищої медичної освіти України / Л. Д. Тодоріко, В. І. Петренко, О. С. Шевченко, Н. А. Литвиненко, А. Д. Тодоріко // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2019. - № 1. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tlkhvil_2019_1_15 Трансформація методології навчання в європейських університетах відбувається через збільшення питомої ваги самонавчання за методикою консультативно-індивідуальної форми із залученням платформи симуляційного центру, що є однією з умов запровадження фундаментального освітнього принципу в реаліях глобалізації та трансформації у постіндустріальне середовище - безперервна освіта протягом усього життя. Інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) розвивають ідеї програмованого навчання, відкривають абсолютно нові, ще до кінця не досліджені технологічні варіанти засвоєння інформації, пов'язані з унікальними можливостями сучасних комп'ютерів і телекомунікацій. Прикладом цього є впровадження телемедицини, що надає змогу проводити високого рівня консультації та вести дебати у реальному часі за участі широкого кола різнопрофільних фахівців у форматі "лікарські дебати". Перспективами вищої освіти стають "хмаркові технології", а освіта перестає обмежуватися якимись часовими та просторовими межами. Цьому сприяють створення широкої бібліотечної мережі, суттєве розширення представлення наукової літератури на Інтернет-ресурсах з безкоштовним доступом до електронно-інформаційних носіїв. Висновки: складний період освітніх інтеграційних процесів та реформаторських змін передбачає ефективне впровадження досвіду розвинених країн для підготовки мобільного творчого спеціаліста високої кваліфікації з широким залученням потенціалу когнітивно-креативних та інтелектуально-творчих напрямів через впровадження консультативно-індивідуальної форми навчання з широкимзастосуванням можливостей симуляційної медицини у систему вищої медичної освіти України. Створення електронних ресурсних центрів є ефективним інструментом не тільки симуляційного навчання, а й об'єктивного оцінювання професійної компетентності, а також є підгрунтям для управлінських рішень стосовно контролю за якістю надання та виконання медичних послуг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тодоріко Л. Д. Перспективи впровадження консультативно-індивідуальної та симуляційної форми навчання у систему вищої медичної освіти України / Л. Д. Тодоріко, В. І. Петренко, О. С. Шевченко, Н. А. Литвиненко, А. Д. Тодоріко // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2019. - № 1. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tlkhvil_2019_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |