Наукова періодика України Технологія і техніка друкарства


Барнич І. В. 
Якість і культура обслуговування у книжковому магазині / І. В. Барнич // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 155–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_22
Розглянуто основні напрямки, що визначають якість і культуру обслуговування в книжковому магазині, і запропоновано методику їх оцінювання.
  Повний текст PDF - 280.777 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Барнич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Барнич І. В. Якість і культура обслуговування у книжковому магазині / І. В. Барнич // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 155–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського