Наукова періодика України | Технологія і техніка друкарства | ||
Барнич І. В. Якість і культура обслуговування у книжковому магазині / І. В. Барнич // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 155–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_22 Розглянуто основні напрямки, що визначають якість і культуру обслуговування в книжковому магазині, і запропоновано методику їх оцінювання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барнич І. В. Якість і культура обслуговування у книжковому магазині / І. В. Барнич // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 155–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |