Наукова періодика України | Технологія і техніка друкарства | ||
Бояринова О. Є. Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту / О. Є. Бояринова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_16 Обгрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень під час розробки нового видавничого проекту на прикладі створення дитячого журналу для вивчення німецької мови в серії періодичних видань "Пізнайко". Наведено результати маркетингових вивчень ринку дитячої періодики 2004 - 2008 рр. та авторського дослідження. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бояринова О. Є. Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту / О. Є. Бояринова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |