Наукова періодика України Технологія і техніка друкарства


Бояринова О. Є. 
Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту / О. Є. Бояринова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_16
Обгрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень під час розробки нового видавничого проекту на прикладі створення дитячого журналу для вивчення німецької мови в серії періодичних видань "Пізнайко". Наведено результати маркетингових вивчень ринку дитячої періодики 2004 - 2008 рр. та авторського дослідження.
  Повний текст PDF - 151.567 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бояринова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бояринова О. Є. Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту / О. Є. Бояринова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського