Наукова періодика України | Теле- та радіожурналістика | ||
Юшко В. Вербальні та невербальні чинники впливу на аудиторію в загальному образі ведучого (на прикладі телепрограми "Х-фактор”) / В. Юшко // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 274-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юшко В. Вербальні та невербальні чинники впливу на аудиторію в загальному образі ведучого (на прикладі телепрограми "Х-фактор”) / В. Юшко // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 274-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |