Наукова періодика України Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи


Гомольська Л. П. 
Афективна складова образу бренду та її вплив на лояльність споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2017. - № 2. - С. 82-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2017_2_11
  Повний текст PDF - 821.138 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гомольська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гомольська Л. П. Афективна складова образу бренду та її вплив на лояльність споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2017. - № 2. - С. 82-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2017_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського