Наукова періодика України | Теорія і практика викладання української мови як іноземної | ||
Овдіюк В. Рекламний текст у курсі української мови як іноземної: соціокультурний підхід / В. Овдіюк // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2014. - Вип. 9. - С. 234-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_9_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овдіюк В. Рекламний текст у курсі української мови як іноземної: соціокультурний підхід / В. Овдіюк // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2014. - Вип. 9. - С. 234-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_9_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |