Наукова періодика України | Таврійський науковий вісник | ||
Вальтер А. О. Застосування брендингу інтересів споживача м’ясопереробними підприємствами / А. О. Вальтер // Таврійський науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 190-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tavnv_2015_92_34 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вальтер А. О. Застосування брендингу інтересів споживача м’ясопереробними підприємствами / А. О. Вальтер // Таврійський науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 190-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tavnv_2015_92_34. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |