Наукова періодика України | Technology audit and production reserves | ||
Malynka O. Comparison of lateral vs. vertical marketing concepts in brand creation process / O. Malynka, I. Perevozova // Технологический аудит и резервы производства. - 2019. - № 2(4). - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2019_2%284%29__8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Malynka O. Comparison of lateral vs. vertical marketing concepts in brand creation process / O. Malynka, I. Perevozova // Технологический аудит и резервы производства. - 2019. - № 2(4). - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2019_2(4)__8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |