Наукова періодика України Technology audit and production reserves


Пазюк В. Л. 
Візуальна атрибутика формування винного бренда / В. Л. Пазюк // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 3(5). - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_3%285%29__8
  Повний текст PDF - 312.587 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пазюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пазюк В. Л. Візуальна атрибутика формування винного бренда / В. Л. Пазюк // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 3(5). - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_3(5)__8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пазюк Вікторія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського