Наукова періодика України Сучасні питання економіки і права


Filipouski A. 
The branding role in modern marketing / A. Filipouski, O. Mohylevska // Сучасні питання економіки і права. - 2018. - Вип. 2. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2018_2_8
  Повний текст PDF - 318.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Filipouski A.
  • Mohylevska O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Filipouski A. The branding role in modern marketing / A. Filipouski, O. Mohylevska // Сучасні питання економіки і права. - 2018. - Вип. 2. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2018_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського