Наукова періодика України Сучасна педіатрія. Україна


Мокія-Сербіна С. О. 
Шляхи оптимізації підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Современная педиатрия. - 2015. - № 4. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2015_4_10
Мета роботи - удосконалення лікування та підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза (ДЗ) різного ступеня шляхом проведення феротерапії у поєднанні з препаратом поліфакторної дії, до складу якого входять: L-карнітину хлорид 100 мг, лізину гідрохлорид 50 мг, кобамід (кофермент В12) 1 мг, кокарбоксилази хлорид (кофермент В1) 50 мг, піридоксал-5-фосфат (кофермент В6) 50 мг, на основі вивчених показників їх психосоціального розвитку. У дослідженні взяли участь 155 дітей віком 5 - 6 років - вихованців дошкільних дитячих закладів, які мали ДЗ різного ступеня. Діти були розподілені на основну (додатково приймали препарат поліфакторної дії протягом трьох місяців) і групу порівняння (базова феротерапія). У кожній групі виділені діти з латентним дефіцитом заліза (ЛДЗ) та із залізодефіцитною анемією (ЗДА) I ступеня. Контрольну групу склали 50 здорових дітей. Для діагностики та визначення ступеня ДЗ проведено гематологічне обстеження. Показники психічних функцій (сприйняття, пам'ять, розвиток мови, увага, мислення, уява) досліджувалися за допомогою "Орієнтовної комплексної програми вивчення готовності дитини до шкільного навчання" до лікування та через 3, 6, 9, 12 місяців після початку лікування. Включення у схему терапії поліфакторного препарату поліфакторної дії дозволило прискорити відновлення показників психічних функцій у дітей основної групи з ЛДЗ і з ЗДА до рівня контрольної групи. Висновки: поєднане використання феротерапії і комбінованого препарату "Кардонат" надає змогу оптимізувати лікування ДЗ, підвищити готовність дітей до систематичного шкільного навчання та попередити виникнення в майбутньому порушень адаптації до школи у першокласників.
  Повний текст PDF - 116.795 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мокія-Сербіна С.
  • Чечель В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мокія-Сербіна С. О. Шляхи оптимізації підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Современная педиатрия. - 2015. - № 4. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2015_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мокія-Сербіна Світлана Олексіївна (медичні науки)
  • Чечель Вікторія Василівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського