Наукова періодика України | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | ||
Мамус Г. М. Використання диференційованих завдань у процесі навчання учнів проектуванню та виготовленню швейних виробів / Г. М. Мамус, А. В. Уруський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мамус Г. М. Використання диференційованих завдань у процесі навчання учнів проектуванню та виготовленню швейних виробів / Г. М. Мамус, А. В. Уруський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |