Наукова періодика України Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми


Espeland B. 
Responsive music listening as an innovative method in professional training of norwegian students and teachers / B. Espeland // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_16
  Повний текст PDF - 593.307 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Espeland B.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Espeland B. Responsive music listening as an innovative method in professional training of norwegian students and teachers / B. Espeland // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського