Наукова періодика України Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми


Матросова І. Г. 
Передумови становлення проектної парадигми інженерної освіти / І. Г. Матросова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 396-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_85
  Повний текст PDF - 343.439 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Матросова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Матросова І. Г. Передумови становлення проектної парадигми інженерної освіти / І. Г. Матросова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 396-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_85.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Матросова Інета Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського