Наукова періодика України Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми


Тарнауз О. І. 
ключові компетентності майбутніх учителів-філологів / О. І. Тарнауз // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 437-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_92
  Повний текст PDF - 295.053 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарнауз О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарнауз О. І. ключові компетентності майбутніх учителів-філологів / О. І. Тарнауз // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 437-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_92.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тарнауз Ольга Ігорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського