![]() | Наукова періодика України | ![]() | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми |
Прокоф’єва М. Ю. Зміст і структура спецкурсу для майбутніх учителів початкових класів "індивідуалізація та диференціація навчання молодших школярів" / М. Ю. Прокоф’єва // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 399-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_83 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокоф’єва М. Ю. Зміст і структура спецкурсу для майбутніх учителів початкових класів "індивідуалізація та диференціація навчання молодших школярів" / М. Ю. Прокоф’єва // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 399-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_83.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |