Наукова періодика України | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | ||
Очкань Г. О. Творчі завдання як засіб соціокультурної лінії на заняттях української мови у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Г. О. Очкань // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 213-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_45 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Очкань Г. О. Творчі завдання як засіб соціокультурної лінії на заняттях української мови у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Г. О. Очкань // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 213-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_45. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |