Федорова Т. 
Маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств / Т. Федорова // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 1. - С. 63-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_1_9
  Повний текст PDF - 699.026 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федорова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федорова Т. Маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств / Т. Федорова // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 1. - С. 63-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_1_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федорова Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  • Федорова Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського