Наукова періодика України | Регіональна бізнес-економіка та управління | ||
Korsak V. I. Social trade-marketing as one of the most effective tools of implementation social functions of the regional retailers / V. I. Korsak // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Korsak V. I. Social trade-marketing as one of the most effective tools of implementation social functions of the regional retailers / V. I. Korsak // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |