Наукова періодика України Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка


Sernyak O. M. 
Teaching of talk versus language teaching in the EFL classroom / O. M. Sernyak // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_30
Проаналізовано аспекти навчання спонтанного іншомовного мовлення у порівнянні з традиційним навчанням іноземної мови, основою якого є накопичення знань про іноземну мову. Досліджено специфіку іншомовного спонтанного мовлення у процесі вивчення іноземної мови, яка полягає в тому, що студент повинен розглядатися не як учень у класі, а як мовець у іноземному оточенні. Навчання іноземної мови повинно базуватися на навчанні спонтанного мовлення, а не виключно на формуванні знань про іноземну мову. Роль вчителя іноземної мови визначено у забезпеченні інтерактивної мовленнєвої діяльності студентів на занятті з іноземної мови.
  Повний текст PDF - 399.751 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sernyak O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sernyak O. M. Teaching of talk versus language teaching in the EFL classroom / O. M. Sernyak // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського