Наукова періодика України | Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка | ||
Sernyak O. M. Teaching of talk versus language teaching in the EFL classroom / O. M. Sernyak // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_30 Проаналізовано аспекти навчання спонтанного іншомовного мовлення у порівнянні з традиційним навчанням іноземної мови, основою якого є накопичення знань про іноземну мову. Досліджено специфіку іншомовного спонтанного мовлення у процесі вивчення іноземної мови, яка полягає в тому, що студент повинен розглядатися не як учень у класі, а як мовець у іноземному оточенні. Навчання іноземної мови повинно базуватися на навчанні спонтанного мовлення, а не виключно на формуванні знань про іноземну мову. Роль вчителя іноземної мови визначено у забезпеченні інтерактивної мовленнєвої діяльності студентів на занятті з іноземної мови. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sernyak O. M. Teaching of talk versus language teaching in the EFL classroom / O. M. Sernyak // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |