Наукова періодика України Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка


Пелехата О. М. 
Лексико-семантичні особливості польськомовного рекламного тексту початку ХХ століття / О. М. Пелехата // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 2. - С. 355-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_2_39
Проаналізовано лексико-семантичні особливості реклами на сторінках газети "Kurier Stanislawowski" залежно від культурно-історичної ситуації у період становлення масових новітніх комунікацій. Виокремлено лексико-семантичне поле "Краса, здоров'я, мода та відпочинок мешканців міста". Вивчено маніпулятивні прийоми у рекламних текстах.
  Повний текст PDF - 437.21 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пелехата О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пелехата О. М. Лексико-семантичні особливості польськомовного рекламного тексту початку ХХ століття / О. М. Пелехата // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 2. - С. 355-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_2_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського