Наукова періодика України | Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка | ||
Пелехата О. М. Лексико-семантичні особливості польськомовного рекламного тексту початку ХХ століття / О. М. Пелехата // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 2. - С. 355-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_2_39 Проаналізовано лексико-семантичні особливості реклами на сторінках газети "Kurier Stanislawowski" залежно від культурно-історичної ситуації у період становлення масових новітніх комунікацій. Виокремлено лексико-семантичне поле "Краса, здоров'я, мода та відпочинок мешканців міста". Вивчено маніпулятивні прийоми у рекламних текстах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пелехата О. М. Лексико-семантичні особливості польськомовного рекламного тексту початку ХХ століття / О. М. Пелехата // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 2. - С. 355-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_2_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |