Наукова періодика України | Прикарпатський вісник НТШ | ||
Мадрига Т.Б. Особливості впливу української телевізійної політичної реклами на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2014 року) / Т.Б. Мадрига // Прикарпатський вісник НТШ. Думка. - 2014. - № 3. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_2014_3_9 Оцінено використання прийомів інформаційно-психологічного впливу на електорат, що були використані у телевізійній політичній рекламі, яка транслювалася на каналах українського телебачення під час президентської виборчої кампанії 2014 р. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мадрига Т.Б. Особливості впливу української телевізійної політичної реклами на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2014 року) / Т.Б. Мадрига // Прикарпатський вісник НТШ. Думка. - 2014. - № 3. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_2014_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |