Наукова періодика України | Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти | ||
Грінік Т. Л. Практика інтерпретації художнього тексту. Розділові знаки як засіб виразності та засвоєння навичок звуковидобування / Т. Л. Грінік // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2018. - Вип. 50. - С. 102-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2018_50_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грінік Т. Л. Практика інтерпретації художнього тексту. Розділові знаки як засіб виразності та засвоєння навичок звуковидобування / Т. Л. Грінік // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2018. - Вип. 50. - С. 102-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2018_50_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |