Наукова періодика України Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти


Грінік Т. Л. 
Практика інтерпретації художнього тексту. Розділові знаки як засіб виразності та засвоєння навичок звуковидобування / Т. Л. Грінік // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2018. - Вип. 50. - С. 102-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2018_50_10
  Повний текст PDF - 250.21 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грінік Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грінік Т. Л. Практика інтерпретації художнього тексту. Розділові знаки як засіб виразності та засвоєння навичок звуковидобування / Т. Л. Грінік // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2018. - Вип. 50. - С. 102-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2018_50_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського