Наукова періодика України Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти


Ревенко Н. 
Композиторські техніки як засіб втілення нової семантики у фортепіанній творчості українських авторів кінця ХХ ст. / Н. Ревенко // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2012. - Вип. 37. - С. 469-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2012_37_43
  Повний текст PDF - 258.261 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ревенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ревенко Н. Композиторські техніки як засіб втілення нової семантики у фортепіанній творчості українських авторів кінця ХХ ст. / Н. Ревенко // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2012. - Вип. 37. - С. 469-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2012_37_43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ревенко Наталя Валеріївна (мистецтвознавство)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського