Наукова періодика України | Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти | ||
Ревенко Н. Композиторські техніки як засіб втілення нової семантики у фортепіанній творчості українських авторів кінця ХХ ст. / Н. Ревенко // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2012. - Вип. 37. - С. 469-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2012_37_43 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревенко Н. Композиторські техніки як засіб втілення нової семантики у фортепіанній творчості українських авторів кінця ХХ ст. / Н. Ревенко // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2012. - Вип. 37. - С. 469-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2012_37_43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |