Наукова періодика України | Проблеми безперервної медичної освіти та науки | ||
Венокуров Ю. О. Сучасні особливості післядипломної освіти лікарів акушерів-гінекологів / Ю. О. Венокуров, О. Я. Бердіков, Мох’д Алі Зару // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2013_2_5 Порівняно післядипломну освіту України з європейськими та Болонською системами. Висвітлено позитивні аспекти сучасної післядипломної освіти: індивідуальність професійної підготовки спеціаліста з урахуванням його особливостей (вік, початковий рівень кваліфікації та володіння практичними навичками, місце передатестаційної роботи, практичний досвід тощо), набуття навиків раціонального мислення та самостійного навчання, вміння практичного застосування набутих знань і навичок. Значну роль у процесі навчання відведено викладачу.Сравнено последипломное образование Украины с европейскими и Болонской системами. Освещены положительные аспекты современного последипломного образования: индивидуальность профессиональной подготовки специалиста с учетом его особенностей (возраст, начальный уровень квалификации и владения практическими навыками, место предаттестационной работы, практический опыт и т.д.), приобретение навыков рационального мышления и самостоятельного обучения, умения практического применения полученных знаний и навыков. Решающая роль в процессе обучения отведена преподавателю. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Венокуров Ю. О. Сучасні особливості післядипломної освіти лікарів акушерів-гінекологів / Ю. О. Венокуров, О. Я. Бердіков, Мох’д Алі Зару // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2013_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |