![]() | Наукова періодика України | ![]() | Психологія і особистість |
Супрун М. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. Супрун // Психологія і особистість. - 2018. - № 1. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2018_1_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Супрун М. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. Супрун // Психологія і особистість. - 2018. - № 1. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2018_1_20.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |