Наукова періодика України | Психологія і особистість | ||
Будник О. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідження / О. Б. Будник // Психологія і особистість. - 2016. - № 1. - С. 70-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2016_1_8 Висвітлено теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності. Обгрунтовано функціонально-змістове наповнення роботи вчителя в соціально-педагогічній сфері. Розкрито концептуальні основи та розроблено структурно-функціональну модель підготовки студентів спеціальності "Початкова освіта" до соціально-педагогічної діяльності. Подано результати діагностування когнітивної, мотиваційної, соціально-комунікативної, морально-естетичної та діяльнісно-технологічної готовності майбутніх учителів до практичного вирішення окресленої проблеми. Охарактеризовано організаційно-технологічне забезпечення підготовки вчителя до соціально-педагогічної діяльності в школі першого ступеня. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Будник О. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідження / О. Б. Будник // Психологія і особистість. - 2016. - № 1. - С. 70-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2016_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |