Наукова періодика України | Прометей | ||
Окландер М. А. Маркетингові комунікації вищих навчальних закладів / М. А. Окландер, А. В. Кудіна // Прометей. - 2014. - № 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2014_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окландер М. А. Маркетингові комунікації вищих навчальних закладів / М. А. Окландер, А. В. Кудіна // Прометей. - 2014. - № 2. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2014_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |