Наукова періодика України | Професійна освіта: проблеми і перспективи | ||
Ворона В. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у ВНЗ / В. О. Ворона // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2014. - Вип. 6. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2014_6_14 Вивчено педагогічні умови, розроблено та впроваджено модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців із маркетингу у ВНЗ. Уточнено дефініцію поняття "професійна компетентність маркетолога". Розкрито структуру професійної компетентності майбутніх фахівців із маркетингу у ВНЗ, яка включає предметну, практичну, комп'ютерно-інформаційну, соціально-психологічну, особистісну складові та відображає професійну специфіку маркетолога. Уточнено методику діагностики професійної компетентності майбутніх маркетологів (визначено її показники, рівні та критерії). Охарактеризовано практичний досвід формування професійної компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. Розроблено й експериментально досліджено педагогічні умови та модель формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у ВНЗ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ворона В. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у ВНЗ / В. О. Ворона // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2014. - Вип. 6. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2014_6_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |