Наукова періодика України | Studies in comparative education | ||
Борисенко І. Етапи розвитку курикулуму початкової освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії (Англія, Уельс) / І. Борисенко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_8 Охарактеризовано етапи розвитку курикулуму початкової освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії (Англія, Уельс). Зазначено, що особливістю сучасного курикулуму є його результативна спрямованість, що дозволяє формулювати цілі навчання у практичному значенні.Охарактеризованы этапы развития куррикулума начального образования Соединенного Королевства Великобритании и Северной Ирландии (Англия, Уэльс). Отмечено, что особенностью современного куррикулума является его результативная направленность, что позволяет формулировать цели обучения в практическом смысле.The stages of development of primary education curriculum of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (England, Wales). Posted basic characteristic of primary education curriculum at each stage. Noted that feature modern curriculum is its productive orientation that allows to formulate learning objectives in a practical sense. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борисенко І. Етапи розвитку курикулуму початкової освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії (Англія, Уельс) / І. Борисенко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |