Наукова періодика України Studies in comparative education


Котун К. 
Значення педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії / К. Котун // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_21
Визначено основні етапи педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії та принципи її реалізації. Виділено предмет практики у змісті курикулуму фінської педагогічної освіти. Зазначено, що практичне навчання у процесі педагогічної підготовки студентів значно підвищує компетентність майбутнього вчителя у професійній діяльності.Определены основные этапы педагогической практики в процессе подготовки будущего учителя начальной школы в Финляндии и принципы ее реализации. Выделен предмет практики в содержании куррикулума финского педагогического образования. Отмечено, что практическое обучение в процессе педагогической подготовки студентов значительно повышает компетентность будущего учителя в профессиональной деятельности.Analyzed the value of teaching practice in the preparation of future elementary school teachers in Finland. The basic stages of teaching practice and the principles of its implementation. Highlighted item in the sense of practice Finnish teacher education curriculum. Noted that the practical training in the process of teacher training students significantly improves the competence of future teachers in the future professional activities.
  Повний текст PDF - 357.446 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Котун К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Котун К. Значення педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії / К. Котун // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Котун Кирил Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського