Наукова періодика України Психологічні перспективи


Бочелюк В. В. 
Психолого-педагогічні умови підготовки студентів-психологів до організації профілактики віктимної поведінки підлітків / В. В. Бочелюк // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_4
Визначено психолого-педагогічні умови підготовки студентів-психологів до організації профілактики віктимної поведінки підлітків. Указано на те, що психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх психологів у вищому навчальному закладі розглядають як взаємозалежні елементи навчального процесу, чинники, що визначають й усвідомлюють викладачі та студенти, впливають на стан кожного з них, спонукають їх до активізації власної діяльності з метою формування професійної компетентності майбутніх психологів. Визначено такі психолого-педагогічні умови: професійна мотивація як процес формування ціннісних орієнтацій студентів; організація самоосвітньої навчально-пізнавальної діяльності студентів; забезпечення формування професійної ідентичності майбутніх психологів засобами інтерактивних технологій. Одним із чинників професійної підготовки майбутнього психолога також є суб'єктність студента, що розглядається як фактор активізації його самосвідомості, самостійності, самодіяльності, саморозвитку в процесі самоосвітньої роботи. Результативність самоосвіти майбутнього психолога - показник сформованості когнітивного компонента професійної діяльності. Увагу приділено питанню професійної ідентифікації студентів-психологів. Студенти, засвоюючи навички професійної діяльності в змодельованих ситуаціях, мають змогу: виявити зацікавленість і розуміння свого ціннісного ставлення до власної професійної компетентності, прийняття себе в професії як дієвого фахівця, усвідомлення майбутнім спеціалістом власних професійних можливостей; здійснити аналіз прототипу професійної діяльності, проектування образу професійного майбутнього, осмислення своєї професійної позиції. Доведено ефективність упровадження в навчальний процес спеціальності "Психологія" інтегративних практикумів із організації профілактичної роботи студентів-психологів з віктимними підлітками.
  Повний текст PDF - 206.605 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бочелюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бочелюк В. В. Психолого-педагогічні умови підготовки студентів-психологів до організації профілактики віктимної поведінки підлітків / В. В. Бочелюк // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бочелюк Влада Віталіївна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського