Наукова періодика України Психологічні перспективи


Кульчицька А. В. 
Психологo-економічні особливості використання product placement у засобах масової комунікації / А. В. Кульчицька, О. В. Мисковець // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_12
Проаналізовано використання Produkt Placement у рекламних кампаніях. Висвітлено психолого-економічні особливості та психологічні меанізми Produkt Placement. Наведено результати дослідження щодо впливу Produkt Placement через засоби масової комунікації на свідомість споживача.
  Повний текст PDF - 663.453 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кульчицька А.
  • Мисковець О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кульчицька А. В. Психологo-економічні особливості використання product placement у засобах масової комунікації / А. В. Кульчицька, О. В. Мисковець // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кульчицька Анна Валеріївна (1970–) (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського