Наукова періодика України | Психологічні перспективи | ||
Кульчицька А. В. Психологo-економічні особливості використання product placement у засобах масової комунікації / А. В. Кульчицька, О. В. Мисковець // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_12 Проаналізовано використання Produkt Placement у рекламних кампаніях. Висвітлено психолого-економічні особливості та психологічні меанізми Produkt Placement. Наведено результати дослідження щодо впливу Produkt Placement через засоби масової комунікації на свідомість споживача. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кульчицька А. В. Психологo-економічні особливості використання product placement у засобах масової комунікації / А. В. Кульчицька, О. В. Мисковець // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |