Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Горбулінська С. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у загальноосвітній середній школі / С. Горбулінська, Л. Боднар // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_8
  Повний текст PDF - 408.147 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбулінська С.
  • Боднар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбулінська С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у загальноосвітній середній школі / С. Горбулінська, Л. Боднар // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горбулінська Світлана Михайлівна (педагогічні науки)
  • Боднар Лілія Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського