Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Горбулінська С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у загальноосвітній середній школі / С. Горбулінська, Л. Боднар // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбулінська С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології у загальноосвітній середній школі / С. Горбулінська, Л. Боднар // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |