Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Пріма Д. Формування професійно-суб'єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як наукова проблема / Д. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пріма Д. Формування професійно-суб'єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи як наукова проблема / Д. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |