![]() | Наукова періодика України | ![]() | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи |
Загребнюк Ю. Теоретичні підходи до трактування поняття "професійне самовизначення" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Ю. Загребнюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 50. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_50_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Загребнюк Ю. Теоретичні підходи до трактування поняття "професійне самовизначення" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Ю. Загребнюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 50. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_50_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |