Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Штик О. Умови і чинники формування П. Петерсена як німецького педагога-реформатора / О. Штик // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 241-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_39 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штик О. Умови і чинники формування П. Петерсена як німецького педагога-реформатора / О. Штик // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 241-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |