Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Пузіков Д. 
Критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України / Д. Пузіков // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 40. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_40_21
  Повний текст PDF - 221.787 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пузіков Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пузіков Д. Критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України / Д. Пузіков // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 40. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_40_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пузіков Дмитро Олегович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського