Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Рукасова С. Розвиток проблеми організації перевірки, обліку й оцінки навчальних досягнень учнів у середніх закладах освіти у 60-ті роки ХІХ ст. / С. Рукасова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 225-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39%281%29__36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рукасова С. Розвиток проблеми організації перевірки, обліку й оцінки навчальних досягнень учнів у середніх закладах освіти у 60-ті роки ХІХ ст. / С. Рукасова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 225-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(1)__36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |