Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Торчинська Т. 
Використання краєзнавчого матеріалу на уроках читання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39%281%29__23
  Повний текст PDF - 237.765 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Торчинська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Торчинська Т. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках читання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(1)__23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Торчинська Тамара Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського