Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Салата І. Основні принципи і параметри тестових завдань з виміру рівня сформованості умінь з читання / І. Салата // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Салата І. Основні принципи і параметри тестових завдань з виміру рівня сформованості умінь з читання / І. Салата // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |